Wednesday, June 16, 2010

On My Playlist

給未來的自己 by 梁靜茹 (Fish Leong)
我不放棄愛的勇氣 我不懷疑會有真心
我要握住 一個最美的夢 給未來的自己

一天一天 一天推翻一天 堅持的信仰
我會記住自己今天的模樣

有一個人惺惺相惜 有一顆心心心相印
拋開過去 我想認真去追尋 未來的自己

不管怎樣 怎樣都會受傷
傷了又怎樣 至少我很堅強 我很坦蕩

You know how some songs you listen to it couple of times and you don't feel anything...... and then all of a sudden it registers and you couldn't listen to it enough...?  Well...  this is one of those songs for me....  It's on repeat as of this moment..... 

0 comments:

Post a Comment