Sunday, July 25, 2010

On My Playlist...


一首簡單的歌 by 王力宏

我一直 在思考 讓妳瞭解我的好 
卻忘了 常常對妳微笑
失去的 忘記的 我會盡力去彌補 
妳是我 最珍貴的財富

寫一首簡單的歌 讓妳的心情快樂 
愛情就像一條河 難免會碰到波折
 這一首簡單的歌 並沒有什麼獨特 
好像我 那麼的平凡卻又深刻

This is the reason why YouTube sooooo much..... u look sth up and it leads u to a whole bunch of cool related video....  Never heard this song before but i fell in love with it listening to it the first time.... simple yet to the point! 

0 comments:

Post a Comment