Tuesday, December 29, 2009

Nostalgic Moment



默契

由始至終 只有你一位
難以代替 愛得多仔細
靜看著對方無言語
仍然是覺安慰

明天世間 怎去作估計
和你默契 愛一生一世
是你令人生能完美
誰人及你 等於我一切



娃娃看天下

臉上泛著微熱 髮上結著紅蝴蝶
正是那段往事 我思憶中的七月
樹都長得高嗎 記得那一天嗎
你可記得那天惜別

見面卻是無話 再任性吧小娃娃
痛恨了便喊吧
讓失去的感覺 又進入我軀殼
再乾半杯再找童話國

Both of the Above by Sammi Cheng



還是覺得你最好 by 張學友

但我不懂說將來 但我靜靜待你歸來
就算春風秋雨中 共你願望已不同
還是有點故夢想傾吐

一切事情驟似一絲苦惱 回看你我的路
是情是愛是緣是痛
今日我卻竟都不知道
我依然而我竟然 還是覺得你最好

It's so much fun to watch concerts that you makes you go back in time... esp those teenage years! Last nite i went to Sammie Cheng's concert and it reminded me of the good old times! Best part was the guest of the evening was Jacky Cheung... the "God of Songs" hahahha it's true... it's even written in wiki... I can't remember the last time i heard 還是覺得你最好.... needless to say live! Anyways.... it was a fun night and i had my fix of oldies!

1 comments:

Sandy said...

I thought you think that GiGi Leung coming out was the best time of the show.....

Post a Comment