Tuesday, December 22, 2009

On My iPod


再見二丁目

原來我非不快樂
只我一人未發覺
如能忘掉渴望歲月長衣裳薄
無論於什麼角落
不假設你或會在旁
我也可暢遊異國再找寄托

原來過得很快樂

原來安心才能開心 才能怎放任也吸引
從此纏綿的手勢 塗鴉般都不要緊
遺忘缺憾未靠修行
亦再不必證實我多麽勇敢
找到使我自信的人 自然會一直動人

Both of the above by Miriam Yeung

These two songs are stuck in my head all day today......... Btw... i really like the house in the video of the second song........ esp the bathroom!

0 comments:

Post a Comment